نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2299
-
الف
+

نمایش فیلم زندگی «لورل و هاردی» در اختتامیه جشنواره لندن

فیلم زندگی‌نامه «استن و اولی» در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم لندن برای اولین بار به نمایش گذاشته می‌شود.

شصت و دومین جشنواره فیلم لندن با نخستین نمایش جهانی «استن و اولی» به کارگردانی جان اس. بیرد در روز ۲۱ اکتبر به پایان می‌رسد.

به گزارش آی فیلم2، «استن و اولي» داستان زندگی «استن لورل» و «اولیور هاردی» را روایت می کند و «استيو كوگان» و «جان سی. رايلی» ايفاگر نقش يكی از مشهورترين زوج‌های كمدی تاريخ سينما هستند.

«شرلی هندرسن» و «نينا آرياندا» به ترتيب به نقش لوسيل هاردی و آيدا لورل ظاهر شده‌اند و دني هيوستن هم نقش هل روچ را ايفا كرده است؛ از پيشگامان سينمای كمدی و تهيه‌كننده بسياری از فيلم‌های لورل و هاردی در مدت بيش از 30 سال فعاليت حرفه‌ای.

«استن و اولی» روايتگر داستانی واقعی از زندگي زوج افسانه‌ای سينمای كمدی است؛ جايي كه آنها در تور خداحافظی دور بريتانيا و ايرلند راه افتادند و برای دوستداران خود برنامه اجرا كردند.

با وجود فشرده بودن برنامه‌ها، اين عشق آنها به اجرا و به يكديگر بود كه كمك‌شان كرد با همراهي همسران خود برای آخرين بار جاي خود را در قلب هواداران و دوستداران سينمای كمدی محكم‌تر از گذشته كنند.

همزمان با نمايش در مراسم اختتاميه جشنواره فیلم لندن، «استن و اولی» در چند شهر و منطقه ديگر در بريتانيا روي پرده می رود اما زمان اكران عمومی آن در اين كشور براي 11 ژانويه 2019 برنامه‌ريزی شده است.

فيلمنامه را جف پاپ نوشته كه سال 2013 با «فيلومنا» برنده بفتا و نامزد دريافت جايزه اسکار بهترين فيلمنامه اقتباسی شده بود.

همشهری آنلاین نوشت: شصت و دومين جشنواره فيلم لندن 2018 روز 10 اكتبر با نخستين نمايش اروپايی «بيوه‌ها» به كارگردانی استيو مكويين آغاز می شود.

وايولا ديويس، ليام نيسن، اليزابت دبيكي و دنيل كالويا در اين تريلر گونه سرقت بازی كرده‌اند كه نخستين نمايش جهانی آن ماه سپتامبر در جشنواره تونتو خواهد بود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر